PALAUTUKSET
Palautus ja peruutus
ZAQQ asettaa palvelun etusijalle! Jos et ole tyytyväinen meiltä lähettämiimme tuotteisiin, sinulla on mahdollisuus palauttaa tilaamasi tuotteet.
30 päivän palautusoikeus
Huomioithan, että voit palauttaa kenkäsi meille 30 päivän kuluessa ja että otamme vastaan vain käyttämättömiä tuotteita. Suosittelemme siksi kokeilemaan kenkiä pehmeällä alustalla (esim. matto) ja tarkistamaan ne. Huolehdithan, että et poista kenkiin kiinnitettyjä etikettejä etkä likaa tuotteita. Laita ZAQQ kengät alkuperäiseen pakkaukseen, jossa lähetimme sinulle tuotteen. Seuraavassa vaiheessa laitat alkuperäispakkauksessa olevan tuotteen ja täytetyn palautuslomakkeen lähetyslaatikkoon. Tähän voit tietenkin käyttää ZAQQ -laatikkoa.
Kuinka lähetän tuotteet takaisin?
Jos haluat palauttaa tuotteen tai vaihtaa sen toiseen kokoon tai väriin jne., voit helposti merkitä sen ja me hoidamme loput.
Liimaa palautustarra lähetyslaatikkoon. Jos käytät ZAQQ-laatikkoa, varmista, että etiketti, jolla tilauksesi lähetettiin, ei ole enää näkyvissä. Poista se siis kokonaan ennen lähetystä tai peitä se palautustarralla.
Kenkien vaihto toiseen malliin tai kokoon tapahtuu meillä ilmaisella palautuksella palautusportaalimme kautta ja ilmaisella uudelleenlähetyksellä.
Kokonais palautuksessa (riippumatta valitusta kuljetuspalvelusta tai palautusportaalimme käytöstä) vähennämme palautussummasta 3,90 EUR käsittelykulut . Jos pidät osan tilauksestasi ja palautat osan, käsittelykuluja ei peritä ja maksat vain jo maksetut toimituskulut.
Jos asut Saksan ulkopuolella , emme valitettavasti voi kattaa palautuskustannuksia ja ne jäävät sinun maksettavaksesi, ellei palautus johdu virheestä, joka on meidän puolellamme ja tapahtuu Euroopan unionin maista. Jos näin on, valitse tavallinen toimitus, sillä emme korvaa pikatoimituksista aiheutuvia kustannuksia.
Huolehdi siitä, että palautus on omaksi eduksesi varustettu lähetyksen seurannalla. Jos paketti lähetetään ilman seurantaa, emme ota vastuuta sen katoamisesta.
Perustelluissa palautuksissa, jotka ovat peräisin Euroopan unionin ulkopuolelta , emme valitettavasti voi korvata kuljetuskustannuksia.
Kuinka lähetän kengät takaisin Itävallasta, Sveitsistä ja muista maista?
Valitettavasti emme voi kattaa palautuskustannuksia muista maista. Liitä palautukseesi kopio tilausvahvistuksesta tai laskusta ja kerro meille, haluatko vaihtaa tuotteen vai saada hyvityksen, ja merkitse paketti "palautustavaraksi".
Lähetä sitten tilauksesi seuraavaan osoitteeseen:
FEN / ZAQQ GmbH
Teichstraße 11
09366 Niederdorf
Saksa / Germany
Lähetä sitten tilauksesi seuraavaan osoitteeseen:
FEN / ZAQQ GmbH
Teichstraße 11
09366 Niederdorf
Saksa / Germany
Miten saan rahani takaisin?
Kun palautus on saapunut meille ja tarkistettu, hyvitämme sinulle summan. Maksutavasta riippuen saat:
ennakkomaksulla, suoraveloituksella ja välittömällä tilisiirrolla hyvityksen pankkitilillesi
PayPal-maksulla hyvityksen PayPal-tilillesi. Voit itse päättää PayPalissa, jääkö summa seuraavaa ostosta varten PayPal-tilillesi vai siirtyykö se takaisin pankkitilillesi. Tähän emme voi vaikuttaa.
Hyvitys suoritetaan muutaman päivän kuluessa palautuksen vastaanottamisesta.